otrdiena, 2012. gada 6. novembris

still here.

Vai Tu esi kādreiz dzīvē kaut ko ļoti nožēlojis?
Nē?
Tu melo.

Esmu tieši trīs soļu attālumā no visas pasaules uzmešanas, nieres pārdošanas, lai nopirktu moci, un dotos izbaudīt pasaules lielceļus. Saka, ka tie visu ārstē.

Es nožēloju, ka necīnos par to, ko tik izmisīgi vēlos.
Husqvarna Enduro
un ne tikai


Rītvakar brutāli balēsimies. Es nezinu, kur es mētāšos, bet tas ir neizbēgami. Un man ir sajūta, ka tieši to man šobrīd ļoti vajag.

Arī šovakar vakardienas playlists

1 komentārs:

Dr.elvis teica...

Vai vēlaties pārdot savu nieru? vai Vai jūs meklējat iespēju pārdot savu nieru par naudu, jo tas ir finansiāli nojaukts, un jūs nezināt, ko darīt, tad sazinieties ar mums šodien un mēs jums piedāvāsim labu summu Jūsu nierei. Mans vārds ir (doktors Elvis Whyte), kas esmu mūsu slimnīcas specializācijā, kas specializējas nieru ķirurģijā, un mēs arī nodarbojamies ar nieru pirkšanu un transplantāciju ar dzīvo donoru. Lai iegūtu vairāk informācijas, sazinieties ar e-pastu: doctorelviswhyte@gmail.com vai whatsapp mums +2347083629144