pirmdiena, 2012. gada 26. novembris

In my pocket

Labrīt! Esmu pamodusies, paēdusi brokastis un iekurinājusi krāsniņu. Mans ritms ir nožēlojams- nevaru aizmigt līdz pat četriem rītā, un neesmu pamodināma pirms pusdienlaika, nemaz nerunājot par motivāciju, kura ir anālās atveres līmenī.
Kur var nopirkt motivāciju?



Nedēļas nogali pavadīju ar RTU florbola komandu. Mērķis- iemācīties pēc iespējas vairāk no komandas sporta ārsta. Puikas visai dažādi- citiem ir nopietnas problēmas, kuras jāaprūpē vēl pirms spēles, citi mača laikā pašaizliedzīgi cīnās līdz pēdējam un tiek pie visādām sistām/plēstām/kostām brūcēm, bet ir arī tādi, kurus vajag vienkārši samīļot. Palikt neitrālam nav iespējams, jo puikas ar savu degsmi parauj līdzi arī tos, kuriem florbols šķiet tikai hokeja pakaļdarinājums [piemēram, es]. Taču galvenais- komandas dakterīte ir atsaucīga un gatava censties manā paurī iebāzt visu, kas mani interesē.
Atpakaļceļā bija jāiztur iesvētības ar banānu, kuras esot neiztrūkstošs pārbaudījums katrai komandas sievietei. Tiku atzīta par derīgu un šobrīd izskatās, ka pāris reizes mēnesī aizmirsīšu visu citu un piedalīšos konkurējošās augstskolas sporta komandas izdarībās (kamēr vien man tas šķitīs tā vērts).



Ceturtdien iešu uz koncertu, neskatoties uz to, ka man vēl nav biļetes, un šonedēļ klausos visu, ko beļģu smukulītis var piedāvāt.


Nav komentāru: