svētdiena, 2012. gada 30. septembris

Kastaņi uzsūcot slikto enerģiju

Laimīgs cilvēkbērns es esmu. Un nav pat svarīgi, vai Tu, pasaule, zini, cik esmu bagāta, jo galvenais, lai to zinu es pati. Man ir tas, kas tev nekad nebūs un ko tu nekad nenovērtēsi. Tram pa ram, jo dzīve ir sasodīti skaista un mīlestība skaistu padara sievieti. [es bez tās nevaru, tāpēc.. ]. Saka, ka mīlestība nemainās, bet mainās vīrieši.

Mana ģimene mani izlutina. ja es kaut ko gribu, tad pie tā tieku. Vienmēr.

Un vakar es tiku pie sava drauga. Pipars.

5 komentāri:

Anonīms teica...

Pipars. :)

ildze.markova teica...

ahhhh, tik ļoti mīlīgs, pūkains un foršs viņš izskatās, gribu braukt ciemos jūs apciemot!:)

Laila teica...

Droši!! brauc tik šurp.
Vienīgais- neved burkānus:D ved labāk sienu vai kombikornu. :D

Dačuks Svītriņa teica...

Pipars ir medicīnisks jēdziens kam? :))

Laila teica...

nav nav medicīnisks. Māsa teica, ka Pipars un tā arī palika.